Hulp & Ondersteuning
PRODUCTEN & DIENSTEN
Heeft u een showroom of fysieke winkel?
Zeker. U kunt onze producten vinden in onze vijf winkels verspreid over Wallonië en Brussel.
Onze winkel in Charleroi: Rue François Léon Bruyerre, 34 in 6041 Charleroi
Onze winkel in Namen: Chaussée de Marche, 829 in 5100 Namen
Onze winkel in Luik: Quai de Coronmeuse, 28 in 4000 Luik
Onze winkel in Doornik: Boulevard Eisenhower, 117 in 7500 Doornik
Onze winkel in Nossegem: Mechelsesteenweg, 414 in 1930 Zaventem
Kan ik online een cadeaubon kopen?
Het is mogelijk om een cadeaubon rechtstreeks te bestellen via onze online winkel.
Ga gewoon naar de startpagina van de website en klik op "Verwen uw dierbaren". BESTELLINGEN
Hoe lang is mijn bestelling gegarandeerd?
De garantieperiode varieert per product en ook afhankelijk van uw klantprofiel. Een professioneel gebruikt product heeft bijvoorbeeld slechts één jaar garantie, terwijl hetzelfde product voor particulier gebruik twee jaar garantie heeft.
Krijg ik een bestelbevestiging?
Ja, u ontvangt een orderbevestigingsmail nadat u een bestelling heeft geplaatst. Hierin vindt u uw bestelnummer, een samenvatting van uw bestelling en de gebruikte betaalmethode.
Als u deze e-mail niet heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met ons team op +32(0)4/228.89.40 of per e-mail op het volgende adres: webmaster@bruyerre.be
Mijn product is kapot of vertoont een defect. Wat moet ik doen?
Dat is vervelend, maar we laten u niet in de steek. Binnen 48 uur na ontvangst van het artikel (na deze periode kunnen we u niet meer helpen), stuurt u ons een foto van het beschadigde artikel per e-mail naar het volgende adres: webmaster@bruyerre.be
We nemen contact met u op om het probleem op te lossen.
LEVERING & RETOUREN
Is mijn levering gratis?
We bieden verschillende leveringsmethoden aan. Sommige zijn gratis en andere zijn betalend.
U heeft bijvoorbeeld de mogelijkheid om uw bestelling gratis op te halen tijdens de gebruikelijke openingstijden in een van onze vijf winkels verspreid over Wallonië en Brussel.
Hier is een samenvattend overzicht van de twee vervoerders waarmee we samenwerken:
Leveringsmethode |
BPOST Bpack24h Business |
BPOST Bpack24h Business |
BPOST bpack@bpost |
Type van verzending |
Pakket |
Pakket |
Pakket |
Bestemming |
Klant aan huis |
Klant aan huis |
Afhaalpunt |
Land |
BE |
FR / LU / NL /DE + andere Europese landen op aanvraag |
Alleen België |
Voor aankopen onder de 100€ exclusief btw |
7.00€ HTVA |
FR - 13.00€ HTVA D - 10.00€ HTVA NL - 7.00€ HTVA LU - 7.00€ HTVA |
6.00€ HTVA |
Leveringstermijnen |
België : 1 tot 2 dagen |
Andere landen : 1 tot 3 werkdagen |
1 tot 3 werkdagen |
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Natuurlijk. U heeft het recht om uw bestelling te annuleren als u van gedachten verandert. U heeft 14 dagen na ontvangst van uw bestelling.
Moet ik iets betalen om mijn bestelling terug te sturen?
Normaal gezien wel, omdat we helaas de kosten van de retourzending niet kunnen dekken. Als u uw bestelling binnen 14 dagen – in perfecte staat – aan ons retourneert, zullen we het totale bedrag terugbetalen, minus de verzendkosten van € 5,99 exclusief btw, binnen een week na ontvangst.
Heeft uw product een probleem of is het beschadigd? Neem contact op met onze klantenservice op +32(0)4/228.89.40 of per e-mail naar het volgende adres: webmaster@bruyerre.be: we zullen samen de juiste oplossing vinden.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, het is mogelijk om uw bestelling te annuleren als deze nog niet is verzonden door ons team. Neem contact met ons op via +32(0)4/228.89.40 of per e-mail naar het volgende adres: webmaster@bruyerre.be
Als uw bestelling al klaar is voor verzending of onderweg is, kunnen we deze niet meer annuleren. U kunt het product weigeren bij aflevering, zodat uw bestelling naar ons wordt teruggestuurd, of de bestelling accepteren en vervolgens retourneren.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Ja, zolang uw bestelling nog niet is verzonden, kunt u deze nog wijzigen.
Neem contact met ons op via +32(0)4/228.89.40 of per e-mail naar het volgende adres: webmaster@bruyerre.be
Als uw bestelling al klaar is voor verzending of onderweg is, kunnen we deze niet meer wijzigen. In dat geval kunt u contact opnemen met ons team om te proberen de meest geschikte oplossing voor uw probleem te vinden.
In welke landen levert u?
Ons bedrijf levert in vijf landen, namelijk: België, Frankrijk, Luxemburg, Duitsland en Nederland. Als u een bestelling wilt plaatsen vanuit een ander land, kunt u ons een e-mail sturen naar het volgende adres: webmaster@bruyerre en zullen we proberen een oplossing te vinden.
Wat zijn uw levertijden voor thuisbezorging?
We streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Dankzij de track & trace-code die u per e-mail ontvangt op het moment van verzending van uw pakket, kunt u deze tijdens de hele reis volgen tot aan uw deur.
En als ik mijn bestelling liever kom ophalen?
Geen probleem. Kies bij het kiezen van de verzendmethode voor "afhalen in de winkel" en de naam van de winkel. Zodra u een bevestigingsemail heeft ontvangen dat uw bestelling klaar is, kunt u deze komen ophalen.
BETALING
Welke betaalmethoden zijn toegestaan?
U heeft de keuze uit verschillende betaalmethoden, namelijk:
-
Creditcard (Visa / MasterCard)
-
Debetkaart (uw reguliere bankkaart)
-
Paypal
-
Bankoverschrijving
Betalingen via bankoverschrijving leiden tot een langere verwerking van de bestelling. (1 tot 2 extra dagen)
Hoe weet ik of mijn betaling/mijn bestelling in orde is?
Als u een bevestigingsemail met de details van uw bestelling heeft ontvangen, is alles in orde.
Als dit niet het geval is, kunt u contact met ons opnemen via +32(0)4/228.89.40 of per e-mail naar het volgende adres: webmaster@bruyerre.be en zullen we de nodige onderzoeken uitvoeren.