Levering
Voorafgaand aan de levering bereidt het Bruyerre-team uw pakketten met de grootste zorg voor. Daarom maken we onder andere gebruik van bubbeltjespapier, karton en vele andere elementen om ervoor te zorgen dat de bestelde goederen in perfecte werkende / consumptiestaat arriveren.
Bewust van maatschappelijke vraagstukken gebruikt Bruyerre voornamelijk gerecyclede kartonnen dozen om onnodige afvalproductie te vermijden.
De facturen worden altijd in de doos bijgevoegd, hetzij onder het verzendlabel, hetzij direct in de doos zelf.
Is de levering gratis?
We bieden verschillende leveringsmethoden aan. Sommige zijn gratis en andere zijn tegen betaling.
Het is inderdaad mogelijk om uw bestelling gratis op te halen tijdens de gebruikelijke openingstijden in een van onze vijf winkels verspreid over Wallonië en Brussel.
Hier is een samenvattend overzicht van de twee transporteurs, BPOST en GLS, waarmee we samenwerken:
Leveringsmethode |
BPOST Bpack24h Business |
BPOST Bpack24h Business |
BPOST bpack@bpost |
Type van verzending |
Pakket |
Pakket |
Pakket |
Bestemming |
Klant aan huis |
Klant aan huis |
Afhaalpunt |
Land |
BE |
FR / LU / NL /DE + andere Europese landen op aanvraag |
Alleen België |
Voor aankopen onder de 100€ exclusief btw |
7.00€ HTVA |
FR - 13.00€ HTVA D - 10.00€ HTVA NL - 7.00€ HTVA LU - 7.00€ HTVA |
6.00€ HTVA |
Leveringstermijnen |
België : 1 tot 2 dagen |
Andere landen : 1 tot 3 werkdagen |
1 tot 3 werkdagen |
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Natuurlijk. U heeft recht op herroeping als u van gedachten verandert. U heeft 14 dagen na ontvangst van uw bestelling.
Moet ik iets betalen om mijn bestelling terug te sturen?
Normaal gezien wel, want helaas kunnen we de kosten van de retourzending niet voor onze rekening nemen. Als u uw bestelling binnen 14 dagen – in perfecte staat – naar ons terugstuurt, zullen we het volledige bedrag binnen een week na ontvangst terugbetalen.
Heeft uw product een probleem of is het beschadigd? Neem contact op met onze klantenservice op +32(0)4/228.89.40 of per e-mail op het volgende adres: webmaster@bruyerre.be: samen zullen we de juiste oplossing vinden.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, het is mogelijk om uw bestelling te annuleren als deze nog niet is verzonden door ons team. Neem alstublieft contact met ons op via +32(0)4/228.89.40 of per e-mail op het volgende adres: webmaster@bruyerre.be
Als uw bestelling al klaar is voor verzending of onderweg is, kunnen we deze niet meer annuleren. U kunt het product bij levering weigeren zodat uw bestelling naar ons wordt teruggestuurd, of de bestelling accepteren en deze vervolgens retourneren.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Ja, zolang uw bestelling nog niet is verzonden, kunt u deze nog wijzigen.
Neem alstublieft contact met ons op via +32(0)4/228.89.40 of per e-mail op het volgende adres: webmaster@bruyerre.be
Als uw bestelling al klaar is voor verzending of onderweg is, kunnen we deze niet meer wijzigen. In dit geval kunt u contact opnemen met ons team om te proberen de meest geschikte oplossing voor uw probleem te vinden.
Naar welke landen verzendt u?
Ons bedrijf levert aan vijf landen: België, Frankrijk, Luxemburg, Duitsland en Nederland. Als u een bestelling wilt plaatsen vanuit een ander land dan deze, kunt u ons een e-mail sturen op het volgende adres: webmaster@bruyerre en dan zullen we proberen een oplossing te vinden.
Wat zijn uw levertijden aan huis?
We streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Met de track & trace-code die u per e-mail ontvangt op het moment van verzending van uw pakket, kunt u het gedurende het hele traject volgen tot aan uw deur. Als het op voorraad is, wordt de goederen binnen 24 uur voorbereid en verzonden. Een nationale verzending (België) kan binnen 24-48 uur plaatsvinden (van maandag tot vrijdag). Een internationale verzending (Frankrijk / Luxemburg / Duitsland / Nederland) kan langer duren afhankelijk van de afstand.
En als ik mijn bestelling liever kom ophalen?
Geen probleem. Kies bij het kiezen van de leveringsmethode voor "afhaling in de winkel" en selecteer de naam van de winkel. Zodra u een bevestigingsemail heeft ontvangen dat uw bestelling klaar is, kunt u deze komen ophalen.